Dag 8: Jogjakarta - Malang

2 mei 2019 - Candi Mulyo, Indonesië

We moesten om 4:45 opstaan om de trein van 6:45 te halen. Na een leuke rit kwamen we om 11:30 op het station van Jombang aan.

Kaart

Hier moesten we overstappen op onze eigen bus die de avond daarvoor al vertrokken was met onze koffers.

We keken onze ogen uit bij een rijstveld waar ze de rijst aan het stekken waren.

Rijstevelden

Tijdens de rit maakten we een stop bij een kraampje met doerians, dat zijn vruchten die vreselijk stinken.

Jongetje dorianDoerian

Ze zijn zeer duur maar ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg lekker vond. Moeilijk te omschrijven: een beetje een mix tussen ei, knoflook en boter.

Tussen de middag hadden we een picknick in een geweldig natuurgebied. Onze gids had lunchpakketten geritseld met o.a. Pindakaas, hagelslag en kaas😂

Picknick

Nog ff een stop bij een waterval onderweg:

Waterval

Voordat we na een reis van 9 uur!!!! eindelijk bij ons hotel aankwamen. Na nog wat gegeten te hebben in het restaurant van het hotel, lagen we om 20:30 in bed. Morgen mogen we tot 9:00 uur uitslapen